המשפחה הופנתה אלי על ידי בית הספר, סיפורים שהילדה
סיפרה התבררו כבדויים. היה ברור שזו קריאה לעזרה. הקושי הגלוי בתקשורת עם המשפחה
התבטא בבעיות התארגנות להגיע לפגישה ללא ילדים. כוונתי הייתה להדגים גיוס בני
משפחה מהמשפחה המורחבת לעזרה לצורך הפגישות, מודל מוכר במשפחות ישראליות רבות וקשה
לבנייה כשאין מסורת כזו. בינתיים נפגשתי עם הילדה בנוכחות האם.
אקצר ואביא את מצב הסיום,
הקושי של ההורים להתארגן ולהגיע לפגישות הביא לסיומן,
הגמישות שגיליתי (בהסכמה להרכב משתתפים לא מקובל וגמישות זמנים) הרחיקה את ההבנה
של ההורים שהטיפול מיועד להם ולא לילדה. הטיפול לא יכל להתקדם בתנאים שההורים
הציבו ולכן הסתיים.