למרות הכעס הרב שנראה בפתיחה העצמתית של הפה אצל שני בני הזוג בתמונה הגבוהה, הצמדת המצח מתארת מצב אחר, כשיש עצמת ריב כמו שרואים בתמונה זו עלול להיות פחד בקרבה פיסית, דבר שמפריע להצמיד חלק אחר בגוף. בעיני מדובר בריב שיש בו אמון איש בכוחו שלו ובכך שבן הזוג לא יפגע בו.
התמונה השנייה מייצגת זוג לאחר ריב, הגבר נראה מיואש יותר, שניהם מהרהרים, האם יצליחו להגיע להבנה איש עם עצמו לגבי המחלוקת שבגללה רבו? העובדה שהם נשענים גב אל גב מסמנת על כונה כזו או על אפשרותם לאזן ריב מילולי בעזרת קרבה גופנית.
בתמונה הנמוכה ביותר הילדה במרכז, לא ניתן לדעת אם היא מכסה אזניים כי אינה יכולה לעמוד במתח או כמחאה ואולי שניהם. האב "אבוד" ביחס לעובדה שהילדה בחרה לשבת על אימה. אבל הילדה הזו יכלה ודאי לצאת מהחדר ולא עשתה זאת, סימן שאינה מרגישה מאוימת או שאינה מוותרת על מקומה במחלוקת
התמונה השנייה מייצגת זוג לאחר ריב, הגבר נראה מיואש יותר, שניהם מהרהרים, האם יצליחו להגיע להבנה איש עם עצמו לגבי המחלוקת שבגללה רבו? העובדה שהם נשענים גב אל גב מסמנת על כונה כזו או על אפשרותם לאזן ריב מילולי בעזרת קרבה גופנית.
בתמונה הנמוכה ביותר הילדה במרכז, לא ניתן לדעת אם היא מכסה אזניים כי אינה יכולה לעמוד במתח או כמחאה ואולי שניהם. האב "אבוד" ביחס לעובדה שהילדה בחרה לשבת על אימה. אבל הילדה הזו יכלה ודאי לצאת מהחדר ולא עשתה זאת, סימן שאינה מרגישה מאוימת או שאינה מוותרת על מקומה במחלוקת